30% refinansētie Altero.lv klienti apvienoja vidēji 5 kredītus.
Altero.lv kredītu salīdzināšanas platformā 30% no visiem refinansētajiem klientiem apvienoja vidēji 5 kredītus, savukārt lielākā daļa, kas sastāda 64% apvienoja vidēji 2 kredītus, un 3% apvienoja vidēji 8 kredītus, liecina Altero.lv 2018. gada dati.
Lielākais apvienoto kredītu skaits ir klientiem vecumā no 28 līdz 35 gadiem ar vidējo izglītību – 27%, ar augstāko – 29% un 34% ar vidējo speciālo izglītību. Refinansēto klientu skaits Altero.lv platformā sastāda vienu piekto daļu jeb 20% no visiem klientiem, liecina Altero.lv kredītu salīdzināšanas platformas 2018. gada dati.
Altero.lv līdzdibinātājs Artūrs Kostins komentē: “Refinansēšana ir aktuāla gan klientiem ar vairākiem kredītiem, kurus tie nespēj atmaksāt, gan maksātspējīgiem iedzīvotājiem, kas savām ērtībām apvieno vairākus kredītus vienā, tādejādi ietaupot kopējās kredītu izmaksas. 2018. gadā strauji pieauga Altero.lv kredītu salīdzināšanas platformas pakalpojuma pieprasījums, kas liecina, ka iedzīvotāji aizņemas apdomīgāk, salīdzinot visus piedāvājumus. Pēc 2019. gada CSP datiem Latvijas iedzīvotāju dzīves kvalitāte ik gadu uzlabojas, par to liecina reģistrēto bezdarbnieku skaita samazināšanās ik gadu un vidējās algas pieaugums. Tikmēr 2018. gada decembrī, salīdzinot ar 2017. gada decembri, patēriņa cenas palielinājās par 2,6%, saglabājot vajadzību pēc patēriņa preču kredīta.”
2018. gadā izsniegto kredītu apjoms ar Altero.lv kredītu salīdzināšanas platformu veido 26,5 miljonus eiro, savukārt, kopējā kredītu izsniegšanas summa kopš Altero.lv darbības sākuma veido 40,5 miljonus eiro. Klienti priekšroku dod patēriņa un auto kredītam, galvenais patēriņa kredīta mērķis ir mājokļa remonts un esošo kredītsaistību apvienošana.
Altero.lv kredītu salīdzināšanas platforma ir strauji augošs startup fintech uzņēmums, kas dibināts 2016. gada jūnijā, un kopš šī brīža jau 58 639 Altero.lv klientu ir salīdzinājuši kredītu piedāvājumus. 2018. gada Altero.lv peļņa pērn sasniegusi 542,4 tūkstošus eiro, ko ietekmēja atpazīstamības pieaugums, jaunu partneru pievienošanās platformai, kā arī jaunu informācijas tehnoloģiju produktu ieviešana.